DJ-School bevindt zich in een voormalige discotheek op de Gentse Kuiperskaai.
Omringd door duizenden vinylplaten staan hoogtechnologisch materiaal en verschillende DJ set-ups opgesteld.
Je kan bijj ons oa. terecht voor live streaming, demo-opnames zowel audio als video.
Heb je een belangrijk optreden in het vooruitzicht, wil je je voorbereiden op een DJ-set of ga je deelnemen aan een DJ-contest? kom dan gerust oefenen. Het kan dus allemaal bij ons!
Onze lokalen zijn ook beschikbaar voor non DJ related produkties.

Professioneel apparatuur naar keuze
: 4 x CDJ-3000's, 1 x DJM-V10, 2 paar Technics SL1200 MKII platenspelers, 1 Rodec Scratchbox DJ mixer, 1 paar Pioneer PLX-1000 platenspelers, 1 paar Pioneer CDJ-2000NEXUS2 multiplayers, 1 DJM-900NEXUS2 DJ mixer, 1 paar Pioneer CDJ-2000NEXUS multiplayers, 1 DJM900SRT DJ mixer, 1 paar Pioneer XDJ-1000 multiplayers, 1 Pioneer DJM-900nexus DJ mixer, 1 Pioneer RMX-1000 remix station, 1 Rodec vs. Sherman ReStyler ,1 Native Instruments S8 DJ controller (Traktor), 1 DDJ-FLX6 Serato / Rekordbox DJ controller, 1 Pioneer XDJ-RX2 'all in one DJ system... Dit en nog veel meer en in combinatie met Stage Accompany speakers, dichter bij een échte clubervaring ga je niet snel komen!

Algemeen: live stream, DJ set voorbereiden / inoefenen op professioneel materiaal / opname van DJ demo's (audio & video) / als locatie voor foto- film & video producties / muziekvideo's.

Praktisch: Je kan enkel via afspraak studio sessies boeken.

Locatie: DJ-School, Kuiperskaai 17KV, 9000 Gent.

Prijs: vanaf €50 al naargelang de activiteit.