DJ Your Team! is een totaalbeleving en dit op maat van de klant, een uniek concept wat gegarandeerd zal nazinderen! Het DJ-School team staat garant voor een exclusieve en gezellige sfeer waarbij iedereen zich direct goed en thuis voelt. Er is geen voorkennis vereist. DJ-School ontving trouwens in 2019 een award voor DJ Your Team! als een van de 10 meest originele teambuildingsactIviteiten voor bedrijven!

Locatie: We zijn gevestigd in een voormalige discotheek op de legendarische Kuiperskaai in Gent, decennia lang de habitat van het hippe Gentse nachtleven. Omringt door duizenden vinylplaten staat hoogtechnologisch materiaal opgesteld waarop we werken. Dit in combinatie met pittige luidsprekers en lichteffecten, clubervaring gegarandeerd!

Capaciteit: We kunnen bij ons ter plaatse vanaf 5 tot 20 à 25 deelnemers ontvangen per activiteit van ruim een uur tot anderhalf uur. We kunnen ook op verplaatsing met ons concept indien gewenst, zo kan de capaciteit per activiteit / tijdslot eventueel hoger.

Referenties: Onder andere Festival van Vlaanderen, CM, Campari, Spotify, Red Bull, Showpad, DFDS Logistics en Direct Social ComM. Bruxelles, Ageas Insurance International, NV Avantida, BD Becton & Dickinson, Belfius, Gutzandglory, Coca-Cola Teen Influencer Kick-Off!, Digitale Duik Telenet Kids Nation/Live Nation Husky BarArteveldehogeshool, Univar Brussel, TerUsus, Daikin Belgium, Coca-Cola, Kick-Off, Delaware International, Q8, DG Bilateral Affairs & Office of Economic Interests, Dienst Toerisme Gent, Coca-Cola Teen Influencer Kick-Off!, Digitale Duik Telenet Kids Nation/Live Nation en Husky Bar hebben al beroep gedaan op onze teambuildingsformule. Teambuilding voor Red Bull (Movie Red Bul).

Contact: Neem gerust vrijvblijvend contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. voor verdere inlichtingen omtrent DJ Your Team. Ook indien je een DJ nodig hebt voor uw event, bedrijfsfeest of een speciale gelegenheid. We staan jullie graag te woord.

bedrijven220px