Opleidingen & Workshops

• Beginnend op 20 augustus 2022
    Versterk je eigen identiteit door eigen nummers te maken, alle grote DJ’s doen het!
  • Beginnend op 30 oktober 2023
    3-daagse DJ stage op maat voor jongeren vanaf 8 jaar t.e.m. 12 jaar dat tijdens komende krokusvakantie wordt georganiseerd. Een écht DJ avontuur! Klik op de afbeelding voor info en inschrijven.
  • Beginnend op 19 februari 2024
    Professionele DJ opleiding bestaande uit 12 praktische sessies van telkens 2,5 uur op zo goed als wekelijkse basis in avondschool. Geen voorkennis vereist.
  • Beginnend op 19 februari 2024
    DJ Basics is de ideale formule als algemene kennismaking waarin belangrijke basistechnieken aan bod komen. Tevens het eerste luik van onze DJ Full Course opleiding.
  • Beginnend op 02 april 2024
    Teen DJ Halloween is een muzikale en plezierige 4-daagse DJ stage dat tijdens komende zomervakantie wordt georganiseerd. Het is een coole en leerzame ervaring. Een écht DJ avontuur!
  • Beginnend op 08 april 2024
  • Beginnend op 08 april 2024
  • Beginnend op 16 april 2024
  • Beginnend op 16 april 2024
  • Beginnend op 18 april 2024
  • Beginnend op 18 april 2024
  • Beginnend op 01 juli 2024
  • Beginnend op 01 juli 2024
    5-daagse DJ stage op maat voor jongeren vanaf 8 jaar t.e.m. 12 jaar dat tijdens komende krokusvakantie wordt georganiseerd. Een écht DJ avontuur! Klik op de afbeelding voor info en inschrijven.
  • Beginnend op 08 juli 2024
    Teen DJ Halloween is een muzikale en plezierige 3-daagse DJ stage dat tijdens komende zomervakantie wordt georganiseerd. Het is een coole en leerzame ervaring. Een écht DJ avontuur!
  • Beginnend op 08 juli 2024
  • Beginnend op 15 juli 2024
  • Beginnend op 15 juli 2024
  • Beginnend op 22 juli 2024
    Teen DJ is een muzikale en plezierige 3-daagse DJ stage dat tijdens komende zomervakantie wordt georganiseerd. Het is een coole en leerzame ervaring. Een écht DJ avontuur!
  • Beginnend op 22 juli 2024
    Teen DJ is een muzikale en plezierige 5-daagse DJ stage dat tijdens komende zomervakantie wordt georganiseerd. Het is een coole en leerzame ervaring. Een écht DJ avontuur!
  • Beginnend op 29 juli 2024
Laad meer 24 309 eventsa53d698308cbe6722a19adc998c9cc57